آموزش تغییر تصویر پس زمینه صفحه ورود ویندوز 7

ساخت وبلاگ

 

logonبا یکی دیگر از آموزشهای ویندوز 7 در خدمت شما کاربران عزیز هستم .
هنگام وارد شدن به حساب کاربری در ویندوز 7 به تصویر صفحه ورود که در پس زمینه قرار گرفته است  دقت کرده اید ؟ 
آیا تصویری که به عنوان پس زمینه وجود دارد ، قابل تغییر است ؟
برای تغییر این تصویری چکاری باید انجام بدهیم ؟
در ادامه می خواهم  ، تصویر پس زمینه صفحه ورود را تغییر بدهم . به دو روش این کار امکان پذیر می باشد . روش اول استفاده از نرم افزار و روش دوم بوسیله دستورات رجیستری که من با استفاده از روش دوم این کار را انجام داده ام .

برای شروع کلیدهای ترکیبی W+R را از روی صفحه کلید بفشارید و عبارت Regedit را در کادر باز شده تایپ کنید . (به تصویر زیر دقت کنید)

OEMBackground-1

OEMBackground-2

1. صفحه مربوط به تنظیمات رجیستری فعال می شود . کلید F3 یا از منوی Edit گزینه Find Next را انتخاب کرده و عبارت OEMBackground را در کادر مورد نظر تایپ و بر روی کلید Find Next کلیک کنید . کمی زمان می برد تا فایل مورد نظر پیدا شود ، پس کمی صبور باشید

OEMBackground-2.2

OEMBackground-3.1

بعد از پیدا شدن فایل مورد نظر بر روی فایل دابل کلیک کنید و عدد یک را جایگزین صفر نمایید .

OEMBackground-3

در صورتیکه بعد از جستجو فایل مورد نظر پیدا نشد ، کلیک راست کرده و یک فایل با توجه به سیستم عامل که 32 یا 64 بیتی باشد یکی از گزینه های DWORD (32-bit) Value یا  DWORD (64-bit)  Value را انتخاب کنید .

OEMBackground-4.1

OEMBackground-4

بسیار خوب بعد از تغییرات رجیستری نوبت میرسه به جایگزین کردن تصویر مورد نظر . به مسیر زیر رفته و یک تصویر با رزولیشن بالا که حجمش بیشتر از 256 کیلوبایت نباشه را با نام backgroundDefault.jpg در پوشه مشخص شده قرار بدهید .

C:\Windows\System32\oobe\info\backgrounds

OEMBackground-5

در صورتیکه پوشه مورد نظر وجود نداشته یک فولدر با نام info ایجاد کرده و تصویر مورد نظر را با نام backgroundDefault.jpg در آن کپی کنید . کافیست سیستم را یکبار Log of کرده و از دوباره وارد شوید .

OEMBackground-6

logon

همانطور که مشاهده می کنید براحتی تصویر صفحه ورود تغییر کرد . امیدوارم آموزش خوبی بوده باشد

منبع:learning.asarayan.com

آموزش تصویری کار بارایانه...
ما را در سایت آموزش تصویری کار بارایانه دنبال می کنید

برچسب : آموزش تغییر تصویر پس زمینه صفحه ورود ویندوز 7,آموزش تغییر تصویر,آموزش,ویندوز 7, نویسنده : میثم حیدری rayanekomak بازدید : 2333 تاريخ : جمعه 13 بهمن 1391 ساعت: 0:02