آموزش تعویض نام صفحه فیس بوک

ساخت وبلاگ

آموزش تعویض نام صفحه فیس بوک 

آیا می خواهید نام صفحه فیس بوک خود را تغییر دهید یا می خواهید نام تجاری خود را در صفحه Page و یا املای نادرست را در آن تصحیح کنید ؟

اگر اینطور است که در اینجا ما در مورد همین موضوع صحبت می کنیم و آموزشی را برایتغییر نام صفحه پیج Facebook معرفی کرده ایم که امیدوارم برای شمایی که می خواهید نام Page فیس بوک خود را عوض کنید ، کاربردی واقع شود.

قبل از هر چیز پایه آموزش را بر این می گذاریم که شما با نام کاربری و پسورد خود در فیس بوک لوگین کرده اید.

آیا ممکن هست نام پیج فیس بوکم را تغییر دهم ؟

بله ، اگر صفحه فیس بوک شما کمتر از 200 عدد لایک داشته باشد ، فیس بوک به مدیر اصلی اجازه تغییر نام صفحه را می دهد. برای این کار به منوی زیر در فیس بوک بروید :

Edit Page > Update Info> Basic Information > Name

facebook-tips-1

هنگامی که وارد صفحه مربوطه شدید ، می توانید در فیلد Name نام صفحه خود را که قابل ویرایش است ، تغییر دهید و در آخر هم گزینه Save Change را بزنید.

facebook-tips-2

اگر شما از اینکه جامعه فیس بوک خود را از دست بدهید ، ابایی ندارید پس می توانید به جای این کار به راحتی یک پیج جدید ساخته و فعالیت خود را در آن آغاز کنید.

من بیشتر از 200 عدد لایک دارم ، پس چگونه می توان نام صفحه را تغییر دهم؟

شاید این موضوع یک ترفند فیس بوکی باشد ، شما می توانید ببینید که چه کسانی شما را لایک کرده اند . از آنها بخواهید که صفحات شما را UNLIKE کرده تا تعداد لایک های صفحه شما به زیر 200 عدد کاهش پیدا کند و سپس درخواست تغییر نام صفحه را انجام دهید و وقتی نام صفحه تغییر پیدا کرد ، از همان افرادی که قبلا شما را لایک کرده اند بخواهید که صفحه شما را دوباره لایک کنند. شما با این روش بدون اینکه لایک ها کم شود و کاربرانتان نیز از دست برود ، توانستید نام صفحه تان را در Facebook تغییر دهید.

facebook-like

منبع:webhub.ir

آموزش تصویری کار بارایانه...
ما را در سایت آموزش تصویری کار بارایانه دنبال می کنید

برچسب : آموزش تعویض نام صفحه فیس بوک,آموزش,فیس بوک, نویسنده : میثم حیدری rayanekomak بازدید : 13683 تاريخ : پنجشنبه 12 بهمن 1391 ساعت: 23:58